Lucky me / Szerencse lánya

From Nairobi I was travelling by Kenya Airways, “The pride of Africa”. Quite expensive, but the service was excellent. It took us 3 hours to get to Harare, but there was hot food served on the flight as well. Delicious! I had every hope in this airline and stayed positive, I was (quite) sure they are not gonna loose my bag. But didn’t know how long it was going to take to have it back. An African saying: “No hurry in Africa…” There was another flight on the same day, when I arrived, but my bag wasn’t on that one either… Gina called the airport again 24 hours after my arrival, and guess what! We were told my backpack was ready for collection. Yaaaaay!🙂 Huge relieve, I have to tell. That bag was everything I had in Africa: my wardrobe and 4 weeks of my life. I gave a hug to the airport employee when I saw it. I am sure he thought I was mad! Never mind!

Nairobiból a kenyai légitársasággal (Kenya Airways) utaztam Hararéba. Jelmondatuk: „Afrika Büszkesége”. Nem éppen a legolcsóbb, de a szolgáltatás kifogástalan. 3 órába telt, amíg Hararéba értünk, és még meleg ételt is szolgáltak fel a gépen. Nyami! Minden reményem megvolt a légitársaságban és pozitív maradtam, (majdnem) biztos voltam benne, hogy nem fogják a táskámat elveszíteni. De azt viszont nem tudtam, hogy mennyi ideig tart majd visszakapni. Egy afrikai mondás: „Nincs sietés Afrikában…” Ugyanazon a napon, amikor én érkeztem, volt egy másik járat is, de a hátizsákom azon sem volt… Gina megint felhívta a repteret 24 órával az érkezésem után, és találd ki mi történt! Azt mondták, hogy mehetek érte! Hurrááááá!🙂 Nagy kő esett le a szívemről, azt elhiheted! Ez a táska jelent mindent nekem itt Afrikában: a ruhásszekrényem és 4 hét az életemből. Meg is ölelgettem a reptéren dolgozó úriembert, szerintem azt hitte nem vagyok 100-as. Sebaj!

20140309_110426

When I was with Bogi, we tried to do as much as we could in that 2 weeks (and I am sure we did really well!), but to be honest it was very tiring. In Harare, I had the opportunity to chill out a little bit and I was glad I didn’t have to move on in every 2 or 3 days. I have been living with a family and treated as a member of that family, even though they have known me for only a few days. I visited Megan and Alec’s school, look how beautiful this environment is!

Amikor Bogival voltam, megpróbáltunk mindent beletenni abba a 2 hétbe (szerintem sikerrel jártunk), de hogy őszinte legyek, elég fárasztó volt. Itt Hararéban megvolt a lehetőség arra, hogy pár napot pihenéssel töltsek, és örültem neki, hogy nem kellett minden második vagy harmadik nap továbbállni. Egy családnak életét élem és úgy kezelnek, mintha én is családtag lennék, annak ellenére, hogy csak pár napja ismernek. Meglátogattam Megan és Alec iskoláját, nézd csak milyen gyönyörű környezetben van!

Magan’s school: / Megan bentlakásos iskolája:

20140310_14253420140310_14254320140310_14260120140310_14265120140310_14285920140310_14314320140310_14360020140310_143617

Alec’s school: / Alec iskolája:

20140311_12524420140311_12531120140311_12581020140311_12582120140311_130256

Nick and the diving dog: / Nick és a búvárkodó kutya:

 

Gina also took me to her friend’s house for dinner; every month 11 of them do a book club and swap books, enjoy a meal together and talk about everyday life. All Gina’s friends were welcoming and I had a lovely night with them. (Also I learnt a lot about Zimbabwe and the locals.)

Gina elvitt egy barátjának a házába is vacsira; minden hónapban (11 barát) összegyűlnek és csinálnak egy ún. könyvklubot, amikor könyveket cserélnek, egy finom vacsora kíséretében és beszélgetnek a mindennapi életről. Mindenki nagyon kedves és aranyos volt velem, nagyon jól éreztem velük magam. (És nagyon sokat sikerült megtudnom Zimbabwéről és az itt élő emberekről.

Market with Gina and Nana / Piacoztunk Ginával és Nanával

20140312_094501

This entry was posted in Feelings / Érzések, from youtube, Story, with photos / fotókkal, zimbabwe and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

